mandag den 2. november 2015

Krabbe Kurt

Krabbe Kurt blev min første opfindelse! Jeg ville gerne lave en krabbe men kunne ikke rigtig finde en opskrift på nettet som var det jeg søgte. Jeg tænkte at det så skulle være mit første forsøg på at lave noget selv - hvor svært kan det være? *Suk* 

Jeg er altså stadigvæk ny i denne verden så det tog lidt tid, tålmodighed og en masse "ommer"! 

Jeg ville have nogle til at teste opskriften og det hele var så spændende! :) Jeg fik et par testhæklere på sagen og de har bare været de bedste! 

Opskriften er nu testet og her er han så! 
Den røde og grønne krabbe fra @frk.sorensendk er begge lavet med ca 1 nøgle pr krabbe. 

Krabbe Kurt er perfekt til garnrester og tilsæt en bjælde, knitrepapir eller lydindsats/piver og den er perfekt til de små! 

Håber at i vil tage godt imod Kurt! Opskriften finder i her

Er du ikke på ravelry så send blot en mail og du vil modtage opskriften via mail :) 




På billederne herunder kan du se mine testhækleres resultater: 













5 kommentarer:

  1. Sikke flot han ser ud, og hvor er det godt klaret med sin egen opskrift! Synes også at dine testhæklere har gjort det godt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det var en smule svært at få ham helt rigtig men det lykkedes. Og mine testhæklere har gjort det helt fantastisk! 😊

      Slet
  2. Hejsa. Hvor stor er krabben færdig, og kan man evt. Gøre den mindre ved at hoppe nogle omgange over ?

    SvarSlet